Przykładowe postacie

Poniżej znajdują się cztery przykładowe postacie, których możesz użyć w gotowej formie lub jako inspiracji podczas tworzenia własnych bohaterów.

Reth z andralijskiego ruchu oporu

Czternastoletni Reth ma ciemnobrązową skórę i ciemne włosy splecione w grube dredy. Nosi lekkie, luźne ubrania i sandały. Jest specjalistą sztuk walki. Reth jest także najpotężniejszy od pokoleń Zaklinaczem Słońca, umiejącym przywoływać potęgę ognia. Pochodzi z miasta leżącego na rozległej Pustyni Andralijskiej. Wraz z przyjaciółmi stawił opór najeźdźcom ze Stalowego Imperium i od tego czasu wciąż umyka pogoni.

RETH
Koncepcja ogólna: Zaklinacz Słońca z Pustyni Andralijskiej
Utrapienie: Stalowi Zabójcy chcą mojej śmierci
Inne aspekty: Moje kung-fu jest lepsze niż twoje; Zakochany w Avasie; Mogę wyciągnąć nauki z doświadczeń Sergia

POSTAWY
Podstępna: przeciętna (+1)
Pomysłowa: przeciętna (+1)
Siłowa: dobra (+3)
Szybka: niezła (+2)
Uważna: niezła (+2)
Widowiskowa: słaba (+0)

SZTUCZKI
Technika niepokornego Słońca: ponieważ opanowałem do perfekcji Technikę niepokornego Słońca, otrzymuję +2, gdy używam Siłowej obrony w walce wręcz.
(Może wziąć jeszcze dwie sztuczki bez zmniejszenia odświeżania!)

PRESJA 3

KONSEKWENCJE
Łagodna (2):
Umiarkowana (4):
Dotkliwa (6):

ODŚWIEŻANIE: 3

Voltaire

Voltaire jest kapitanem Pierzastego Ścigacza, statku powietrznego przemierzającego rozległe morze chmur. Jest kotoczłekiem, jej ciało to połączenie cech ludzkich i kocich. Nosi rzucający się w oczy piracki strój, w tym długi brązowy płaszcz, buty wysokie do kolan, kapelusz z piórem, i rapier koszowy. Jako kotoczłek ma skłonność do zapadania w drzemkę w dziwnych momentach…

VOLTAIRE
Koncepcja ogólna: Kocia kapitan Pierzastego Ścigacza
Utrapienie: *Ziew*
Inne aspekty: To? A, to tylko wabik; Martin to wielki oszust; Sanchez to najlepszy pierwszy oficer, jakiego można mieć

POSTAWY
Podstępna: niezła (+2)
Pomysłowa: przeciętna (+1)
Siłowa: słaba (+0)
Szybka: niezła (+2)
Uważna: przeciętna (+1)
Widowiskowa: dobra (+3)

SZTUCZKI
Zawadiacki szermierz: Ponieważ jestem Zawadiackim szermierzem, dostaję +2, gdy używam Widowiskowego ataku, krzyżując ostrza z pojedynczym przeciwnikiem.
(Może wziąć jeszcze dwie sztuczki bez zmniejszenia odświeżania!)

PRESJA 3

KONSEKWENCJE
Łagodna (2):
Umiarkowana (4):
Dotkliwa (6):

ODŚWIEŻANIE: 3

Abighail Zhao

Abighail jest uczniem Szkoły Magii, należy do Domu Hipogryfów. Ma jasną skórę i długie czarne włosy z różowym kosmykiem. Testuje cierpliwość nauczycieli, chodząc w mundurku szkolnym ozdobionym biżuterią, pasach nabijanych ćwiekami oraz farbując we wzorki przepisową bluzkę, spodnie i krawat. Jest szczególnie biegła w rzucaniu uroków. Uwielbia ucierać nosa zbirom z Domu Cyklopów, choć zazwyczaj najpierw działa, potem myśli.

ABIGHAIL ZHAO
Koncepcja ogólna: Specjalistka od uroków z Domu Hipogryfa
Utrapienie: Najpierw czaruj, potem pytaj
Inne aspekty: Nienawidzę tych gości z Domu Cyklopów; Sara mnie kryje; Już po tobie, Dexterze Fitzwilliamie

POSTAWY
Podstępna: dobra (+3)
Pomysłowa: niezła (+2)
Siłowa: niezła (+2)
Szybka: przeciętna (+1)
Uważna: słaba (+0)
Widowiskowa: przeciętna (+1)

SZTUCZKI
Ulubienica nauczycieli: ponieważ jestem Ulubienicą nauczycieli, raz na sesję mogę zadeklarować, że pomocny nauczyciel pojawia się w trakcie sceny.
(Może wziąć jeszcze dwie sztuczki bez zmniejszenia odświeżania!)

PRESJA 3

KONSEKWENCJE
Łagodna (2):
Umiarkowana (4):
Dotkliwa (6):

ODŚWIEŻANIE: 3

Dr Bethesda Flushing

Dr Flushing jest wykładowcą w Instytucie Studiów Zaawansowanych nad Grawitacją i Elektromechaniką (ISZGE) i jednym z czołowych inżynierów-testerów i agentów operacyjnych Instytutu. ISZGE często pozostaje w konflikcie z agentami różnych międzynarodowych organizacji, próbującymi wykraść opracowaną przez Instytut technologię, zapanować nad światem lub zrobić jedno i drugie. Gustaf von Stendhal, przywódca tajemniczej agencji szpiegowskiej o nieokreślonych powiązaniach, jest solą w oku Instytutu. Dr Flushing ma jasnorude włosy i nigdzie nie rusza się bez kilku gadżetów, w tym swojego śmigłopaka.

DR BETHESDA FLUSHING
Koncepcja ogólna: Zwierzchnik agentów operacyjnych w ISZGE
Utrapienie: Dopadnę cię, von Stendahl!
Inne aspekty: Moje wynalazki prawie zawsze działają. Prawie.; Moi doktoranci dają radę, lecz nie tak, jak tego oczekuję; Wierzę w geniusz dr Alemiedy

POSTAWY
Podstępna: słaba (+0)
Pomysłowa: dobra (+3)
Siłowa: niezła (+2)
Szybka: przeciętna (+1)
Uważna: niezła (+2)
Widowiskowa: przeciętna (+1)

SZTUCZKI
Eksperymentalny śmigłopak: kiedy używam mojego Eksperymentalnego śmigłopaka, otrzymuję +2 przy Szybkim stworzeniu przewagi lub przezwyciężaniu, jeśli latanie jest zarówno możliwe, jak i pomocne.
Gadżeciara: ponieważ jestem Gadżeciarą, raz na sesję mogę zadeklarować, że posiadam szczególnie użyteczne urządzenie, które pozwala mi wyeliminować jeden aspekt sytuacyjny.
(Może wziąć jeszcze jedną sztuczkę bez zmniejszenia odświeżania!)

PRESJA 3

KONSEKWENCJE
Łagodna (2):
Umiarkowana (4):
Dotkliwa (6):

ODŚWIEŻANIE: 3